Minggu, 09 November 2008

Seketari sexy

aku dah kawin anak satu. bekerja kat PJ sejak 2004.masih bekerja sana berkenalan ngan seketari fuuh nama dia sha. bentuk badan dia agak 36c-26-36. dah mejanda anak dua.
dia ada 'stuck-up' sikit ngan cara classy nya. satu hari tu saya ajak nya gi lunch sebabnya dia tidak ada teman lunch. kita cam biasa gi aja kat restaurant lalu semasa tu bual ringan tentang famili . topic nya alih pada sek pulak dan sha tidak malu sebut apa yang dia suka. nampak2 si janda ni memang lama tak rasa batang. selepas tu kita pun balik kat office.

petang itu sha pun terpaksa overtime sebabnya boss di outstation. ngan sengaja saya pun kesempatan overtime . hanya dua org aja di office. masa tu saya pun surf internet kat website porn . sha pun beralih kat tempat i lalu tanya i apa yang i buat. dia terperanjat bila melihat screen nya . ngan malu dia toeh tapi ngan pantas di peluk oleh saya. ngan rakus buah dada nya di ramas lalu dia berkata " jangan begitu tolong". lalu bajunya di tarik dan bra nya di buka. buah dada yang besar padat tu di ramas dan puting nya di hisap. lalu saya buka zip selaur saya dah hulurkan batang saya kat jari nya. batang saya sudah keras dan sha terperanjat. saya paksa dia melutut dan suruhnya menghisap batang saya. dia kata tak nak tapi perlahan-lahan mulutnya buka lalu batang saya menerkam kat mulut nya. selelpas menghisap saya surh dia bangun dan lepaskan skirtnya . sha memakai g-string hitam lalu saya mengoyakan g-string nya dan memasuki jari saya kat pukinya. dia mengerang sambil mengata "jangan tolong jangan". jari saya perlahan-lahan meneroka duburnya sekali. dia kata "jangan kat situ i tak biasa". dah 10 minit gentel puki n duburnya, i suruh da menungging kat lantai. dia kata"janagn please, i tak nak ". tapi i jliat pukinya ngan duburnya . dia terus diam lalu nafas dia laju.

lepas tu perlahan lahan i masuk batang i yang keras dalam pukinya yang basah tu. sambilan jari telunjuk korek duburnya yang ketat. dia megerang kesakitan tapi saya tidak peduli. saya membasahi duburnya ngan air puki nya lalu mengata pada sha " siap kejap lagi i nak dubur you".

perlahan lahan i keluarkan babatng i dari pukinya lalu aaaaaaaaaaaaalurkan kat dubur nya . cuba nak masuk tapi ketat. akhirnya nagn paksa menghulurkan batang saya kat dubur nya dan berjaya masuk 2 inci. Sha kesakitan "jangan tolong ". dapat juga memasuki batang 8 inci kat kat duburnya. dengan perlahan i sorong tarik babtang i . dia pun rasa sedap lalau mengerang kesedapan.

lalu saya duduk kat kursi office lalu suruh sha naik dududk atats saya dan babatang keras i masuk kat dubur nya sekali lagi. perlahan dia ngentot cara gitu . saya pun dah nak sampai climax lalu suruh dia hisap batang saya. lalau dia hisap babatang saya sampai i terpancut air mani dalam mulut nya. hmmm semua nya di telan.

lepas tu kita bersalin tapi i simpan g-string sebabagi kenangan . selepas kemudian sha sekterai yang sexy ni suka bila duburnya di masuk batang. fanatsi nya puka sekarang nak gang bang.

0 komentar: