Minggu, 09 November 2008

Rogol Awek

Mula-mula perkara ini terjadi semasa saya bekerja di pusat peranginan di Genting Highland semasa berumur 20 tahun. Suatu hari kawan saya membawa aweknya pulang ke bilik dan tidur bersama-samanya.Lalu kerana terlalu gembira melihat aksi-aksi ganas yang berlaku lalu saya mengambil kesempatan merogol awek kawan saya. tak disangka-sangka tiba-tiba muncul Siti Nurhaliza datang kebilik lalu mengajak saya melakukan perbuatan yang mengejutkan saya. Saya tak tertahan melihat kecantikan rupanya lalu melondehkan seluar saya lalu mencampakan Siti keatas katil dan meraba buah dadanya. OOOOOhhhh!!!Sukanya aku melihat keseluruhan tubuhnya yang comel lagi cute! Aku ingin sekali lagi mengajaknya bermain sekali lagi dengan aku bila ada masa. OOOpppsss!!! Aku mimpi rupanya....... Tulaaaa aku kata jangan percaya dengan First time!!!Padan muka yang membacanya...aku tipu aje...Buduh macam lembu!!!ulang sekali lagi Bodoh!!!!setan Gundul!!!babi hutan makan hang hang makan buduh.

0 komentar: