Minggu, 09 November 2008

Vaginaku Luka

Sudah hampir 12 tahun kawin...hubungan kami seperti baru lagi.. kekadang masih malu malu kalau disuruh bogel. Alasan anak dah 2 pun masih nak malu malu lagi. Dalam seminggu , kalau boleh mau mandi bersama selalu. Hubungan badan kalau dapat selang sehari. Aduishhh.

Setiap bulan kalau dapat tidur di hotel untuk kami berdua. Betul la kata orang...hidup lelaki bermula umur 40an...tenaga makin kencang...nafsunya makin kuat. Kekadang tidak larat nak layan kerenah "baby" ini. Cuma aku bila tidak larat hanya buat "blowjob" sahaja. Itu cukup membuat dia suka. "Yang.... U hisap macam nak tercabut", aku cuma gelak kecil.

Abang seperti biasa akan terus cium dan membelai, menghisap puting, mencium leher sambil gigit manja ditengkok.

Lalu sambil tangan meraba...kepalanya terus ke bawah...mukanya menyodal ke arah alatsulitku. Terasa ada benda basah dicelah clitku..ohhhh..abg suka menjilat dan mengigit kecil...buat aku ghairah sentiasa. Sambil jejari meramas buah dada dan jemari lain menjolok lubang..abang alihkan mulut ke vagina dan bermain lidah disitu..aku menjerit seronok...

Aku dekatkan mulut ku pada "dick" abg dan bermain pada tip dan menghisap dengan erotik sekali...abang kegelian dan tidak tertahan.

"Yang...Im coming"...Abang..faster...cepat bang.... tetiba.. "Yang... U period??" Ohhh..punah..hariku....

0 komentar: