Minggu, 09 November 2008

Pengalaman pertamaku

Aku masih ingat lagi pada tahun 1995 aku dan 4 sahabat dari klang pergi berjalan ke Melaka.Kawanku ada abang yang beertugas di Melaka tu,dan di sana kami telah di bawa ke sebuah tempat rehat untuk merehatkan badan yang kepenatan. Aku yang tak biasa dengan perkara ini ikut sahaja.Kami telah di berikan seorang satu bilik.5 minit kemudian seorang amoi yang berpakaian seksi telah masok untok mengurut badanku.Tak sampai 15 minit dia telah menanggalkan semua bajunya dan aku jadi panik.Pengalamannya telah membantu aku yang mana dia telah meminta aku meniarap aje dan meminta aku hanya memakai towel sahaja.Aku jadi akur sahaja.Dia telah sambung kembali mengurut badanku tapi kali dengan memijak belakang ku.Tak sampai 5 minit dia kembali turun dari belakangku dan meminta aku terlentang pula.Dalam masa aku terlentang tu,anu aku telah mencanak naiknya.Dia ketawa saja dan minta aku relek.Setelah minyak di sapu dia mengurut semula seluruh badanku dan sambil mengesekkan buah dadanya ke anuku itu.Aku yang dah tak keruan tu pun mula gelisah dan dia tahu aku dah tak boleh kontrol diriku lagi. Dia bertanya pada ku samada nak main dengannya.Aku angguk sahaja.Dia telah memasang kondon pada kemaluan ku dan terus memasukan lubang cipapnya ke anuku itu.Oleh kerana ini kali pertamaku,aku tewas hanya tak sampai 3 minit.Aku mengeluh dia minta aku relek semula dan tahu aku tak pernah buat benda begini.Selepas rehat 5 minit dia kembali memainkan barang ku itu.Kali ni aku relek aje.Dekat 5 minit juga dia menghisap barangku itu tapi tahu mahu naik juga.Dia jadi tak menentu dan bertanya padaku apa terjadi.Aku ketawa dan minta dia naik dan mengeselkan cipapnya pada barang ku itu.Lebih kurang 2 minit dia mengeselkan cipapnya itu,yang mana dah banyak air keluar dari cipapnya.Aku tahu dia dah klimak untok kali pertama.Dan dia terus memakai aku kondom dan meminta aku terus menekan anuku kedalam lubang cipapnya.Kali ini aku dapat bertahan sampai 15 minit dengan berbagai posisi yang aku minta.Aku terpaksa berhenti 2 kali untok mengesat lelehan air cipapnya yang banyak mengalir. Aku kembali memainkan perananku itu.Dan akhirnya aku sampai juga ke destinasiku dan dia telah sampai untuk kali ke 3. Kami terdampar keletihan dan berehat 10 minit.Kami pun mandi bersama dan membersihkan diriku.Sebelum keluar aku memberikan tip kepadanya dan dia memberikan satu ciuman di pipiku.Kami keluar bersama dan semua kawan kawan sedia menantiku dengan pandangan senyuman kepuasan.

0 komentar: