Minggu, 09 November 2008

Meningkat

Panas mentari yang berbahang di luar sana mempengaruhi suhu di dalam bilik Tasha, menyebabkan kedua-dua lesbian itu berpeluh-peluh, membasahi tubuh mereka. Keringat Rita menitik ke atas badan Tasha yang dihimpit oleh Rita. “Panas sangatlah,” rungut Tasha kepada Rita. “Bukalah kipas. Selesa sedikit.” “Ah, tak perlulah,” kata Rita. Dia tidak mahu bangun untuk membuka kipas di saat-saat dia berasa penuh keghairahan dirangsang oleh gerakan-gerakan tangan Tasha. “Ahhh!” Rita menjerit kecil, “Teruskan, sayang! Ohh, teruskan… Ooohhh…” Tasha berusaha menyetubuhi Rita dengan lidahnya yang dihunjamkan keluar-masuk lubang kemaluan atasannya ini, namun Rita seakan tak puas dan lebih liar menghujamkan selangkangannya ke wajah Tasha.

“Ohh… Ohhh… gigit cipapku, sayang… Gigit…” Tasha menurut dan menggigit bibir kemaluan Rita dengan lidah yang tetap menjilat dengan liar di dalam lubang kemaluannya.

“Ahh! Ahhh! Aaaa…” Rita memekik kecil, tampak menikmati gigitan lembut Tasha pada kemaluannya.

“Di bijiku, sayang. Oooh, bijiku gatal,” desah Rita sambil mempercepat hujamannya pada mulut Tasha dan meremas-remas payudaranya sendiri dengan kasar.

Rintihan-rintihan Tasha mulai berubah menjadi jeritan-jeritan kecil terutama saat Rita meremas buah dadanya dengan keras. Tasha sekarang lebih mengambil inisiatif. Dengan nafasnya yang sudah sangat terengah-engah, ia mulai menciumi leher dan muka Rita. Kini mereka berada di posisi 69, Tasha menggeliat penuh bernafsu daripada rangsangan-rangsangan lidah Rita ke atas kemaluannya. Rita membenamkan bibirnya ke lubang faraj Tasha, menggeletek kelentit Tasha dengan lidahnya. Kedua-dua tangannya meraba-raba betis putih Tasha. Terlompat-lompat tubuh Tasha akibat rangsangan dari Rita itu. Tasha pula menggosok-gosok bibirnya ke kawasan berbulu tebal Rita. Kemudian dia menggeselkan bibirnya pula ke betis putih Rita.

“Ah….ah…Tasha, kau…kau pandai merangsangku….jangan berhenti, Tasha….jangan!” Rita akhirnya menghamburkan kata-kata itu dari mulutnya. Dia berasa amat ghairah diperlakukan begitu oleh Tasha. Nafasnya pantas turun naik. Tasha hanya mengelus senyumun di bibir mengkalnya dan meneruskan aktivitinya. Sebelah tangannya meraba-raba dan memicit buah dada penuh berisi Rita yang mengeras dan semakin tegang. Kemudian menjalar dan membelai-belai seluruh tubuh Rita. Jari-jari dari tangannya yang lagi satu separuh terbenam ke dalam lubang faraj Rita. Terasa jari-jemari Tasha bergerak-gerak di dalam tempat itu. Rita menggeliat penuh kepuasan.

“Ya Tasha…begitu….begitu….ah, puaskan aku Tasha!” Rita hampir terjerit.

Jari-jemari halus Tasha dengan penuh kepakaran menyentuh seluruh bahagian tubuh Rita, membuatkannya hampir hilang akal akibat keghairahan yang dinikmatinya. Tanda-tanda menandakan orgasma masing-masing sudah tiba muncul. Mereka belayar bersama-sama di lautan madu penuh nikmat apabila rembesan cecair hasil dari rangsangan mereka mengalir dari faraj masing-masing. Rita cepat-cepat menjilat rembesan cecair yang meleleh keluar dari faraj Tasha. Tasha pula melumurkan bibirnya dengan rembesan cecair dari faraj Rita dan menjilat-jilat bibirnya. Kedua-dua mereka terdampar lesu seketika di atas katil. Kemudian Rita bangun dari posisinya dan menghadap mukanya ke arah wajah Tasha. Mata mereka bertembung. Tasha mengulum senyum, begitu juga Rita, sambil memandang ke arah Tasha penuh keberahian.

Tanpa berkata apa-apa, mereka berpautan, menyatukan perasaan dan emosi mereka untuk dikongsi bersama-sama. Rita mengucup keras bibir lembut Tasha sambil menggeselkan buah dadanya kepada buah dada Tasha. Rita kemudiannya beralih menghisap-hisap rakus buah dada Tasha yang besar itu yang menegang akibat asakan Rita. Tangan Rita juga aktif menyentuh leher dan tubuh Tasha dan merapatkan tubuh montoknya kepada dirinya. Tasha pula menggesek bibirnya kepada leher dan bahu Rita sambil memeluk tubuh Rita dengan kuat. Dan akhirnya mereka tidur bersama-sama penuh kepuasan dalam keadaan begitu.

1 komentar:

Anonim mengatakan...

I'm Sonja McDonell, 23, Swiss Airlines Stewardess with 13 oversea towns, very tender with much ideas, also in emergency cases in my wonderful job. I spent 1 week in the Travel hotel in Jakarta last september, before I visited my married neighbour in Medan. I was enchanted about the girls, who smiled & winked at me on the streets. I couldn't hinder me to talk with some of them. What I heared, was a real surprise in the conservative Indonesia. But I understood them, because it's a shame there, when people know, girls have sex together. I'll spend my april vacations again in Indonesia. Can we discuss our desires & experiences?
With love
sonjamcdonell@yahoo.com