Minggu, 09 November 2008

Hati berdebar

hari aku berkenalan dengan seorang awek namanya rita.Perkenalan bermula di sebuah restoren. masa aku tunggu kawan. kawan jantan biasa la... datang lambat. smabil tu mata aku melilau .. tap tap aku nama awek seksi gila. Buah dadunya cukup ranum dah masak la katakan. aku senyum dia puin senyum ada can.........
aku pun belanja dia makan. Sembang punya sembang mata aku tetap kat buah dadanya yang ranum. Aku tenung kote aku mula la bangun dah lama tak makan.Rita tanya aku you ini pandang semacam je..... aku pula rasa malu .is o.k lelaki semua cam tu la. kata rita.Kira lama juga aku sembang ngan rita aku ajak dia pegi tengok wayang. Rita ok aku bosan juga .cantik umpan dah kena makan.
sampai kat panggung aku saje pilih bilik belakang. cerita panggung masa cerita tengah hangat cite hantu.dalam lima duduk panggung sampai babak ada seram seram sikit rita dah mula pegang tangan aku. Aku genggam tak lepas punya.Mula mula aku npegang tangan dia rasa macam elektrik aku usap usap raba raba batang aku makin keras....... tak tahan . masa tu rita pun dah mengensot ensot mendengus dengus aku biar n tengok je dada turun naik turun naik dup dap dup dap.
Tangan aku letak bahu rita aku usap usap leher dia... bang aku rasa seram la bang kata rita.Tapi aku tengokm dia macam tak kisdah je aku pun main mainkan jari aku kat telinga rita ... nafas dia aku tengok makin kencang macam orang baru lepas ...........faham faham ya la.
tangan aku makin berani, bila tengok rita macam nak sangat aku aku gosok kan cipap dia. Dalam hati sabar nanti aku kerjakan kau. Rita mula pula aku tengok makin layu. Mata dah mula tertup sikit sikit. Aku mainkan peranan ...... aku gosok gosok buah dada pejal dan padat macam buah nangka kena bungkus. Masa aku pegang puting buah dada rita nafas rita makin kencang n puting makin keras.... tangan rita tak boleh duduk diam. Tiba tiba ada pulak mamat kat belakang berdehem kacau baru nak stim dah kena potong.

0 komentar: